Nukus davlat pedagogika instituti huzuridagi ilmiy darajalar beruvchi DSc.03/30.12.2019.Ped.34.01 raqamli Ilmiy kengash qoshidagi ilmiy seminar kun tartibi
Nukus davlat pedagogika instituti huzuridagi ilmiy darajalar beruvchi DSc.03/30.12.2019.Ped.34.01 raqamli Ilmiy kengash qoshidagi ilmiy seminar
Nukus shahri 2024-yil 26-dekabr soat 14:00/16:00
Kun tartibi:
1. Nukus davlat pedagogika instituti huzuridagi ilmiy darajalar beruvchi DSc.03/30.12.2019.34.01 raqamli Ilmiy kengash qoshidagi 13.00.02 – Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (sohalar boʻyicha) ixtisosligi boʻyicha ilmiy ishlarni muhokama qilish masalasi.
2. Turli masalalar.
Birinchi masala boʻyicha ma’lumot
1.1. Islom Karimov nomidagi Toshkent davlat texnika universiteti erkin tadqiqotchisi Baymuratova Irina Viktorovnaning 13.00.02 – Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (informatika) “Oliy tibbiyot o‘quv yurtlarida axborot texnologiyalari fanini o‘qitish metodikasini takomillashtirish” mavzusidagi pedagogika fanlari boʻyicha falsafa doktori (PhD) ilmiy darajasini olish uchun taqdim etilgan dissertatsiya ishi muhokamasi.
Ilmiy rahbar: |
Fizika-matematika fanlari doktori, professor E.X.Bozorov |
Taqrizchilar: |
Fizika-matematika fanlari doktori, professor Ch.B.Normuradov |
Pedagogika fanlari nomzodi, dotsent M.X.Allambergenova |
1.2. Buxoro davlat universiteti mustaqil izlanuvchisi Mamatov Dilshod Kodirovichning 13.00.02 – Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (chizmachilik) ixtisosligi boʻyicha “Chizmachilik fanini o‘qitishda talabalarning kognitiv kompetensiyalarini takomillashtirish metodikasi (“Tasviriy san’at va muxandislik grafikasi” ta’lim yo‘nalishi misolida)” mavzusidagi pedagogika fanlari doktori (DSc) ilmiy darajasini olish uchun taqdim etilgan dissertatsiya ishi muhokamasi.
Ilmiy rahbar: |
Pedagogika fanlari doktori, professor B.B.Ma’murov |
Taqrizchilar: |
Pedagogika fanlari doktori, professor E.I.Ro‘ziyev |
Texnika fanlari doktori, professor D.F.Kuchkarova |
|
Pedagogika fanlari doktori (DSc), professor I.B.Kamolov |
2. Turli masalalar.