NUKUS STATE PEDAGOGICAL INSTITUTE NAMED AFTER AJINIYAZ

Xojanov Bahadir Keunimjaevich

PROFESSOR-O‘QITUVChINING PROFILI

 

Ma’lumoti: oliy.

 (1998 y. Nukus davlat pedagogika instituti (kunduzgi))

Ilmiy darajasi:

Ilmiy unvoni:

Lavozimi: Nukus davlat pedagogika institutining boshlang‘ich ta’lim kafedrasi assistent o‘qituvchisi

Umumiy ish staji: 23 yil

Pedagogik ish staji: 23 yil

O‘qituvchining dars jadvali* 

O‘qituvchi haqida ma’lumot.

1998 y. Nukus davlat pedagogika instituti (kunduzgi) matematika-informatika fakul’tetini tamomlagan. Diplom bo‘yicha mutaxassisligi matematika va informatika o‘qituvchisi

 

Malaka oshirish kurslari:

  1. TDPU huzuridagi PK QT va va ularning MO tarmoq markazida «Pedagogik texnologiya va pedagogik mahorat. (2017 yil noyabr-dekabr oyi )
  2. TDPU huzuridagi PK QT va va ularning MO tarmoq markazida «Pedagogik texnologiya va pedagogik mahorat (Masofaviy). (2021 yil oktabr-noyabr oyi )

 

O‘qitadigan fanlari (keyingi uch o‘quv yili bo‘yicha)

  1. Matematika o‘qitish metodikasi

 

 

 

Oqituvchining nashr etilgan ilmiy ishlari:

  1. Baslawısh klaslarda máselelerdi sheshiw. Metodikalıq qollanba. Ájiniyaz atındaǵı NMPI tipografiyası. Reestr №11-596, 2004-jıl 58 bet
  1. Baslawısh klaslarda matematikanı oqıtıw metodikası. Oqıw metodikalıq qollanba, I-bólim  Ájiniyaz atındaǵı NMPI tipografiyası. Reestr №11-0027, 2007-jıl 68 bet
  1. Приём вычитания с переходом через десяток. «Pedagogika nazariyasi va zamonaviy pedagogik texnologiyalar» mavzusida o`tkazilgan Respublika ilmiy-uslubiy konferentsiyasi materiallari, Andijon-2008, 159-160 betlar
  1. Pedagogika institutining bo`lg`usi boshlang`ich sinf bakalavr o`qituvchilari ijodiy faoliyatining tashkiliy metodik asoslari. Innovatsiya o`quv jarayonida. Ma`ruzalar tezisi. Toshkent-2008, 205-207 betlar
  1. Tekstli máselelerdi sheshiw hám sheshiwdi analizlew. «Oqıw orınlarında dóretiwshilik ortalıqtı jetilistiriw: problemalar hám sheshimler» atamasındaǵı Respublikalıq ilimiy-ámeliy konferenciya materialları, Nókis-2009, 190-192 betler
  1. Специфика и состояние нформационной подготовки учителя начальных классов. «Oqıw orınlarında dóretiwshilik ortalıqtı jetilistiriw: problemalar hám sheshimler» atamasındaǵı Respublikalıq ilimiy-ámeliy konferenciya materialları, Nókis-2009, 323-325 betler
  1. Tekstli máselelerdi sheshiw jolları. «Bilim bulaǵı» jámiyetlik ilimiy-metodikalıq jurnal №1-san, Nókis-2009, 66-70 betler
  1. Matematika sabaqlarında tekstli máselelerdi sheshiw usıllarınan paydalanıw. «Bilim bulaǵı» jámiyetlik ilimiy-metodikalıq jurnal №2(3)-san, Nókis-2010, 43-46 betler
  1. Irracional teńlemelerdi sheshiwdiń ayırım standart emes usılları. «Ájiniyaz atındaǵı Nókis mámleketlik pedagogikalıq institutınıń ilim, bilimlendiriw hám tárbiya máselelerin rawajlandırıwdaǵı ornı» atamasındaǵı Respublikalıq ilimiy-teoriyalıq konferenciya materialları, II bólim, Nókis-2010, 176-178 betler
  1. O`quvchilarga ekologik tarbiya berish-davr talabi. «Формирование гармонично развитого поколения в современных условиях» Сборник научно-методических статей (второй выпуск). Часть 9. Ташкент-2011, 192-194 стр. 
  1. Umum ta`lim maktablarida o`quvchilarni ekologik tarbiyalash. «Ta`lim tizimida ijtimoiy-gumanitar fanlar» ilmiy-metodik jurnal, 3-4 son, Toshkent-2011, 155-156 betlar.
  1. Sinfdan tashqari ishlarda ekologik tarbiya. «Muǵallim hám Úzliksiz bilimlendiriw» ilimiy-metodikalıq jurnal , №1-san, Nókis-2011, 52-54-betler.
  1. Maktablarda ekologik targ`ibot ishlari. «Xalq ta`limi» ilmiy-metodik jurnal, 4-son, Toshkent-2012, 95-97 betlar 
  1. Orol bo`yi maktablarida o`quvchilarni ekologik-targ`ibotchilikka tayyorlashning ahamiyati. «Muǵallim hám Úzliksiz bilimlendiriw» ilimiy-metodikalıq jurnal, №4-san, Nókis-2013, 64-65-betler.
  1. Kasbiy tayyorgarligini kuchaytirishda tanlov fanlarni o`qitish jarayonida innovatsion texnologiya o`rni. «Boshlang`ich ta`limning sifatini oshirish, o`quv-metodik ta`minotini takomillashtirish, ta`lim-tarbiya jarayoniga innovatsion texnologiyalarni keng joriy etishning dolzarb masalalari» O`zbekiston Respublikasi Oliy va o`rta maxsus ta`lim vazirligi miqyosida 2014-yil 21-mayda o`tkazilgan ilmiy anjuman materiallari. Toshkent-2014, 111-113 betlar.
  1. Baslawısh bilimlendiriw metodikasında belgiler sistemasın endiriw máseleleri.  2015-jıl «Kekselerdi qádirlew jılı»na baǵıshlanǵan «Ilim hám tálim-tárbiyada aldıńǵı tájiriybeler: izertlew hám nátiyjeler» atamasındaǵı Respublikalıq ilimiy-teoriyalıq hám ámeliy konferenciya materialları. Nókis-2015, 111-bet
  1. Воспитание как процесс целенаправленного формирования и развития личности. Научно-практическое обеспечение интеграции современной обучающей среды: проблемы и перспективы: материалы Международной научно-практической конференции (22 апреля 2016 г.) – Соленое Займище Астраханской области, 2016. 78-80 с.
  1. Этапы обучения учащихся к решению задач на уроке математики в начальных классах. Актуальные вопросы гуманитарного знания в совроменном обществе. Материалы Международной научно-практической конференции «Современные исследования основных направлений гуманитарных и естественных наук» 2-3 марта 2017 года. Казан-2017, 535-536 с.
  1. Система оценки качества образования по математическим дициплинам. Научная инициатива иностранных студентов и аспирантов: материалы Международной научно-практической конференции студентов и молодых ученых (21 марта 2019 г.) – Харьков: ХНАДУ, 2019. 471-474 с.
  1. Технология организации и управления самообразовательной деятельностью студентов. «Baslawısh tálimdi kompetenciyalıq shólkemlestiriw: teoriya hám ámeliyat» atamasındaǵı Online xalıqaralıq ilimiy-teoriyalıq konferenciya materialları. (28-aprel’ 2020-jıl) – Nókis-2020, NMPI. 82-85-betler
  1. Baslawısh tálimde matematikalıq kompetenciyanı qollanıw hám onıń áhmiyeti. «Baslawısh tálimdi kompetenciyalıq shólkemlestiriw: teoriya hám ámeliyat» atamasındaǵı Online xalıqaralıq ilimiy-teoriyalıq konferenciya materialları. (28-aprel’ 2020-jıl) – Nókis-2020, NMPI. 315-316-betler
  1. Talabalarga milliy-ma’naviy tarbiya berishda zamonaviy axborot texnologiyalaridan foydalanish. «Muǵallim hám Úzliksiz bilimlendiriw» ilimiy-metodikalıq jurnal, №6-san, Nókis-2020,  16-19
  1. Baslawısh klaslarda matematika sabaǵında oqıwshılarǵa máseleler sheshiwdiń basqıshları. «Muǵallim hám Úzliksiz bilimlendiriw» ilimiy-metodikalıq jurnal, №1-san, Nókis-2021,  138-141
  1. Matematika oqıtıw metodikası. (5111700-baslawısh tálim baǵdarı talabaları ushın sabaqlıq). Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligining 2019-yil 4-oktyabrdagi 892–sonli buyrug‘iga asosan nashr guvohnomasi berilgan. 18 b.t
  1. Matematika oqıtıw metodikası (1-bólim). (5111700-baslawısh tálim baǵdarı talabaları ushın metodikalıq qollanba). Ájiniyaz atındaǵı NMPI baspaxanası. 2020-j. Buyırtpa №0226; 5,6 t
https://docomomobrasil.com/revista-novo/public/journals/4/slot-deposit-dana/https://revista.fdci.edu.br/http://somehide.org/slot-gacor-maxwin/http://dopovidi-nanu.org.ua/sites/default/files/slot-gacor/http://istu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/04/slot-deposit-pulsa/https://theshillonga.com/public/journals/3/slot-deposit-dana/http://epass.khnu.km.ua/slot-deposit-pulsa/http://mev.khnu.km.ua/wp-content/uploads/2022/07/slot-pulsa/https://anabaptismtoday.co.uk/public/site/slot-gacor/http://ojs.khnu.km.ua/wp-content/uploads/2018/10/slot-deposit-dana/http://csitjournal.khmnu.edu.ua/public/journals/1/slot-deposit-dana/http://tmit.khnu.km.ua/wp-content/uploads/2022/10/slot-deposit-pulsa/https://plum.co.az/wp-content/uploads/2022/10/slot-gacor/http://csitjournal.khmnu.edu.ua/slot-deposit-pulsa/http://upc.khnu.km.ua/wp-content/uploads/2022/10/slot-gacor/https://kiadvany.magyarhonvedseg.hu/public/journals/2/slot-deposit-dana/https://chasopys-ppp.dp.ua/public/site/slot-deposit-pulsa/https://revistas.pge.sp.gov.br/styles/slot-deposit-pulsa/https://www.ncst.mw/wp-content/uploads/slot-online/https://anabaptismtoday.co.uk/public/journals/1/slot-deposit-pulsa/https://jcsit.ir/ojs/public/site/slot-gacor-maxwin/http://ojs.faculdademetropolitana.edu.br/public/site/slot-deposit-dana/http://vocesyrealidadeseducativas.com/ojs/public/site/joker123/http://conference.4moms.com/https://www.publicacoes.unirios.edu.br/docs/manual/slot-deposit-pulsa/https://rpto.ipleiria.pt/public/site/slot-gacor/https://philol-izvestia.vspu.ru/docs/manual/slot-online/https://fdci.edu.br/js/slot-gacor-maxwin/http://philol-izvestia.vspu.ru/public/journals/1/rtp-live/https://rpto.ipleiria.pt/slot-gacor/https://revistabr.docomomobrasil.com/public/site/slot-gacor-2022/https://malawidiaspora.gov.mw/slot-deposit-pulsa/https://ijbtob.org/public/slot-gacor/http://revistaaristas.tij.uabc.mx/public/slot-deposit-dana/https://dopovidi-nanu.org.ua/ojs/styles/situs-slot-gacor/http://ojs3.bkstm.org/public/journals/1/togel-online/https://rpto.ipleiria.pt/styles/slot-deposit-pulsa/http://app.fiepr.org.br/revistacientifica/public/site/slot-deposit-dana/https://rbiad.com.br/public/journals/1/rtp-live/http://epass.khnu.km.ua/js/slot-gacor/http://revistaaristas.tij.uabc.mx/public/link-slot-gacor/https://www.lotusobezitecerrahisi.com/wp-content/uploads/2022/10/slot-deposit-pulsa/https://atps.psu.ru/public/slot-gacor/https://penerbit.undip.ac.id/public/site/slot-gacor/https://penerbit.undip.ac.id/pages/slot-deposit-pulsa/https://jurnal.madiunkab.go.id/pages/slot-gacor-4d/http://stikeskendal.ac.id/wp-content/uploads/2022/06/slot-deposit-pulsa/https://binamarga.pu.go.id/uploads/videos/http://stikesmuhbojonegoro.ac.id/wp-content/uploads/2022/10/bola88/https://jurnal.madiunkab.go.id/public/site/slot-gacor-4d/https://jurnal.madiunkab.go.id/public/journals/2/slot-deposit-pulsa/https://revistas.infotegra.com/public/slot-gacor-4d/https://perizinan.jambikota.go.id/frontend/web/slot-online/https://sjlas.org/pages/togel-online/https://jurnalergonomik3.ti.itb.ac.id/pages/slot-online/https://www.saludtundama.gov.co/new/files/slot-gacor-terbaru/https://ejournal.uinib.ac.id/jurnal/pages/slot4d/http://sipenta.bappeda.tulungagung.go.id/storage/uploads/slot-gacor/https://polman-bandung.ac.id/wp-content/slot-deposit-pulsa/https://stisnu-aceh.ac.id/wp-content/uploads/2022/10/togel-online/https://www.ncst.mw/wp-content/plugins/bar/https://ivet.edu.ua/-/togel-online/https://e-jurnal.stkipmsampit.ac.id/pages/slot/https://tikinet.com.br/wp-content/live-draw/https://jdih.banjarbarukota.go.id/slot-gacor/http://neomaterials.hanyang.ac.kr/bbs/slot-deposit-pulsa/https://es.istu.edu.ua/public/dingdong/https://jdih.banjarbarukota.go.id/assets/slot-gacor/http://huso.vru.ac.th/mis/upload/journal/slot4d/https://kphpberauutara.kaltimprov.go.id/slot-dana/https://kphpmanubar.kaltimprov.go.id/public/web/slot-online/https://kphpberaupantai.kaltimprov.go.id/public/rtp-live-slot/https://aar-healthcare.com/ke/wp-content/slot-dana/https://kphpbengalon.kaltimprov.go.id/slot-deposit-pulsa/https://mahamerupublisher.org/public/situs-togel/https://www.lotusobezitecerrahisi.com/wp-content/slot-deposit-pulsa-tanpa-potongan/https://kphpberaubarat.kaltimprov.go.id/slot/https://jbis.ueh.edu.vn/slot-gacor-hari-ini/http://pt.khmnu.edu.ua/public/journals/1/slot-gacor-2022/https://kphpberautengah.kaltimprov.go.id/public/link-slot/http://pis.rid.go.th/systemwork/chanburi/rsource/situs-slot-gacor/https://kphpmeratus.kaltimprov.go.id/-/slot-gacor/https://sdit.bengkong.fajarilahi.sch.id/assets/slot-pulsa/https://kphpmookmanoorbulatn.kaltimprov.go.id/public/slot-deposit-pulsa/https://kphpsubdasbelayan.kaltimprov.go.id/public/Slot-Gacor-4D/https://kphpkendilo.kaltimprov.go.id/demo-slot-pragmatic/https://tahurabs.kaltimprov.go.id/live22/https://kphpbongan.kaltimprov.go.id/public/agen-slot/https://jurnal.madiunkab.go.id/pages/slot-gacor/https://kphpdamai.kaltimprov.go.id/togel-online/https://ictapp.unsam.ac.id/slot-gacor/http://ejournalbidan.poltekkes-kaltim.ac.id/slot-gacor-maxwin/https://sitenar.madiunkab.go.id/public/-/slot88/https://tahurabs.kaltimprov.go.id/-/slot88/https://smk1bandaaceh.sch.id/mpo/https://smk1bandaaceh.sch.id/js/https://perizinan.jambikota.go.id/frontend/web/slot/https://e-suka.pn-lubukpakam.go.id/slot-gacor/https://siagaki.sulselprov.go.id/frontend/slot88/https://polman-bandung.ac.id/wp-content/